Hulp nodig?

Staat je antwoord hier niet bij of kun je niet vinden wat je zocht? Stel je vraag dan via onze Livechat. We helpen je daar verder.

Veelgestelde vragen
Hoe kan ik raamdecoratie bestellen?
Je kunt eenvoudig een order plaatsen dankzij ons gemakkelijke bestelproces. Deze begeleidt je stap voor stap en vertelt je duidelijk wat je dient in te voeren. Twijfel je nog ergens over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via [email protected] of vul ons contactformulier in op de website.
Ik heb nog geen update over mijn bestelling ontvangen?
Je ontvangt een e-mail van ons wanneer de status van jouw bestelling wijzigt. In sommige gevallen kan het een aantal werkdagen duren voordat je een update van ons ontvangt. Heb je in de tussentijd toch een vraag over jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]. Vermeld altijd het bestelnummer, zodat we je makkelijker kunnen helpen.
Wat is de levertijd?
Onze standaard levertijd bedraagt 7 - 11 werkdagen. Wanneer een product een langere levertijd heeft, dan wordt dit bij het product aangegeven. In sommige gevallen komt het voor dat wij helaas iets langer nodig hebben om jouw bestelling te produceren. Mocht dit het geval zijn, dan word je hiervan op de hoogte gebracht.
Kan mijn geleverde en bestaande raambekleding worden aangepast?
Helaas nemen wij geen aanvragen in behandeling om de afmetingen aan te passen.
Wat zijn de maten van de bovenbak?
Klik hier om verschillende afmetingen van de bovenbakken te bekijken.
Mijn bestelde raambekleding is beschadigd of defect
Vul ons contactformulier in of stuur de melding van het defect per e-mail naar [email protected] binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Vermeld bij je bericht het bestelnummer, de naam van het product, de omschrijving van het defect en voeg foto’s of video toe, zodat wij een onderzoek kunnen starten. Omdat het 100% maatwerk raambekleding betreft en deze speciaal voor je is gemaakt, kan het voorkomen dat wij de raambekleding retour nodig hebben om dit defect te kunnen herstellen. In het aanbieden van een oplossing zullen wij altijd rekening houden met de kwaliteit en de snelheid van een passende oplossing. Wij zullen dit in de meeste gevallen je hiervan per e-mail informeren. Indien nodig nemen wij telefonisch contact met je op.
Kan ik zelf een aflevermoment kiezen?
Op dit moment is dit helaas nog niet mogelijk. Zodra wij je bestelling gereed hebben, ontvang je van de vervoerder binnen enkele werkdagen informatie over het precieze aflevermoment. Ben je niet thuis tijdens het geplande aflevermoment,dan zal de vervoeder proberen je bestelling bij je buren af te leveren. Wanneer dit geen mogelijkheid is, dan zal je bestelling opnieuw meegaan in de planning en op een ander moment nogmaals bij je worden aangeboden.
Mijn product is tijdens het transport beschadigd, wat moet ik doen?
Neem binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling contact met ons op per e-mail. Vermeld hierin het bestelnummer en stuur een aantal duidelijke foto’s van de schade mee waaruit blijkt dat jouw bestelling beschadigd is aangekomen. Uiteraard zullen wij na ontvangst van jouw melding, zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Kan ik mijn bestelling annuleren of retourneren?
Het is helaas niet mogelijk je bestelling te annuleren of te retourneren. Retourneren van de bestelling is niet mogelijk. Wij leveren namelijk enkel 100% maatwerk raambekleding. Heb je een product op maat laten maken, maar wil je deze toch retourneren? Dan geldt er een beperkt retourrecht. Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn:
  1. 1. Volgens specificaties van de Consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de Consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn (ook wel maatwerk genoemd).
  2. 2. Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten. Producten die op maat zijn gemaakt of door jezelf zijn ingekort, kunnen alleen worden geretourneerd indien er sprake is van materiaal- en/of fabricagefouten en/of schade ontstaan tijdens het transport. Is hier sprake van?
Dan geldt de normale garantie. Je hebt dan recht op gratis herstel van het product dan wel de levering van een vervangend product.
Wat is de garantietermijn?
De garantie op onze producten is altijd 24 maanden, tenzij anders wordt aangegeven op de productinformatie op onze website.
Kan ik na het plaatsen van een bestelling nog een wijziging doorgeven?
Na het plaatsen van je bestelling is het niet mogelijk om wijzigingen door te voeren. Nadat je hebt besteld wordt je bestelling direct doorgestuurd naar onze productieafdeling om een snelle levertijd te kunnen waarborgen. We raden je aan om eerst de bestelling goed te controleren voordat je je bestelling plaatst.
Kan ik monsters bij jullie aanvragen?
Via onze website kun je inderdaad gratis kleurstalen aanvragen. Deze zullen wij nog de zelfde werkdag aan je verzenden. De levertijd hiervoor bedraagt voor Nederland ongeveer 2 werkdagen en voor België 3 á 4 werkdagen.
Waar kan ik zelf een beoordeling achterlaten?
Je kunt een beoordeling plaatsen op https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/123jaloezie-nl/. Alvast bedankt voor je beoordeling.
Bieden jullie een montage service aan?
Wij bieden een montage service aan voor heel Nederland. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je deze service toevoegen bij het afrekenen. De montage service is alleen mogelijk voor particulieren.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland en België zijn de bezorg kosten € 9,95.
Monster toegevoegd aan winkelwagen