Levering volgen

Als je niet kunt vinden wat je zoekt, ga dan naar onze livechat en we helpen je graag verder.

Volg je bestelling
Je kunt het bestelnummer vinden in je orderbevestigingsmail of inloggen in je account
Voer je e-mailadres in
Hulp nodig bij je bestelling?

Veelgestelde vragen over levering

Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

We zullen je op de hoogte houden via e-mail over de voortgang van je bestelling vanaf het moment dat de productie is gestart tot het moment waarop deze door de bezorgpartner wordt opgehaald. We sturen de trackingcode altijd zodra we er een hebben van onze bezorgpartner. Je kunt daarna je bestelling verder volgen op het platform van onze bezorgpartner.

Mijn bestelling is niet geleverd op de aangegeven datum.

De levertijden op de website zijn indicatief. We kunnen niet aansprakelijk of verantwoordelijk worden gehouden voor wijzigingen in het opgegeven tijdschema. Omdat op maat gemaakte producten niet van tevoren kunnen worden geproduceerd, hebben we strakke productietijdlijnen. Soms kunnen problemen buiten onze controle vertragingen veroorzaken. Alle items worden op bestelling gemaakt en we streven altijd naar de kortste productietijden. We kunnen niet financieel verantwoordelijk worden gehouden voor enige vertraging van gebeurtenissen die vertraging veroorzaken en invloed hebben op de late levering.

Waarom wordt mijn bestelling geleverd door verschillende vervoerders?

Bestellingen met verschillende soorten raamdecoratie kunnen afzonderlijk worden geproduceerd en geleverd. We kunnen een deel van de bestelling met de ene bezorgpartner verzenden en de resterende soorten raamdecoratie met een andere vanwege bijvoorbeeld de maat, het gewicht of de locatie van productie. Raamdecoratie die op verschillende locaties zijn geproduceeerd, worden ook op verschillende dagen gesplitst en door verschillende bezorgpartners geleverd. Je ontvangt een aparte voortgangsupdate. Houd je sms of e-mail in de gaten met betrekking tot het bezorgmoment en trackinginformatie.

Meer bezorginformatie:

Wij bezorgen gratis binnen Nederland en België.

Onze bezorgpartners:

We verzenden altijd met onze favoriete servicepartner DPD, XDP of NeDistri, afhankelijk van uw geografische locatie. Als we om welke reden dan ook niet met hen kunnen verzenden, bijvoorbeeld als het artikel te zwaar of te lang is, behouden we ons het recht voor om naar eigen goeddunken met een andere vervoerder te verzenden.

Lopende bestellingen

Hoe kan ik het afleveradres van mijn bestelling wijzigen?

Wil je je afleveradres wijzigen, laat het ons dan 48 uur voor verzending weten om vertraging in de verzending te voorkomen. Het wijzigen van het afleveradres tijdens het transport is mogelijk, maar kan 48 uur extra toevoegen aan de levertijd.

Wat als ik artikelen in mijn bestelling wil wijzigen of toevoegen?

Omdat alle bestellingen op maat worden gemaakt, kunnen we de bestellingen niet in één keer in het systeem wijzigen of aanpassen.

Wat als ik mijn bestelling wil annuleren?

Omdat alle bestellingen op maat worden gemaakt, kunnen we de bestellingen niet in één keer in het systeem wijzigen of aanpassen.

Ontbrekende trackinginformatie

Soms worden de systemen van onze bezorgpartners niet zo snel bijgewerkt als we zouden willen. Wij krijgen de informatie van hen tegelijk met jou. Neem contact met ons op als je 3 dagen na verzending nog geen tracking link hebt gehad.

Snelle oplossingen

Vervang of retourneer een item.

Omdat al onze raamdecoratie op maat worden gemaakt, kunnen ze helaas niet geretourneerd worden. Als je een productie- of meetprobleem hebt met je bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.

Het ontvangen product is beschadigd. Wat moet ik doen?

Alle raamdecoratie zijn tijdens het transport met de bezorgpartner verzekerd. Indien er bij levering schade aan de verpakking is, noteer dit dan bij het tekenen voor de bestelling. Maak bij ontvangst van een beschadigde zending een foto van de doos en controleer of deze de bestelling binnenin heeft beschadigd. Neem dan contact met ons op onder vermelding van je ordernummer. Wij zullen dan contact opnemen met onze bezorgpartner om de casus te bespreken.

We zullen na een onderzoek beschadigde bestellingen vervangen of repareren na ontvangst van fotobewijs. We kunnen vragen om het product terug te sturen voordat we het beschadigde raamdecoratie te vervangen.

Ik heb verkeerde artikelen ontvangen, wat moet ik doen?

Neem dan contact op met onze klantenservice met het ordernummer op de doos, houd ook je ordernummer bij de hand om ons te helpen dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Zoek een ontbrekend pakket dat als bezorgd wordt weergegeven.

Als je pakket wordt weergegeven als 'afgeleverd' maar je hebt het niet ontvangen, dan dien je mogelijk contact op te nemen met de vervoerder. Zorg ervoor dat je het trackingnummer of bevestigingsnummer van de levering bij de hand hebt, zodat zij je pakket gemakkelijk kunnen vinden. Tips: Kijk goed rond op de bezorglocatie. Je pakket kan bij de buren zijn achtergelaten of op een veilige plek, zoals een veranda of garage.

Onbestelbare verzending:

Vervoerders zullen je bestelling maximaal 3 keer proberen te bezorgen voordat ze naar ons of het lokale bezorgdepot worden teruggestuurd. Als dit gebeurt, nemen we contact met je op om te laten weten wat er is gebeurd en de levering opnieuw te regelen.

Heb je nog meer vragen?

Chat online met ons

Neem contact op

0226 70 11 15

[email protected]

Doordeweeks geopend van 9:00 - 17:00

Monster toegevoegd aan winkelwagen