Levering volgen

Als je niet kunt vinden wat je zoekt, ga dan naar onze livechat en we helpen je graag verder.

Volg je bestelling
Je kunt het bestelnummer vinden in je orderbevestigingsmail of inloggen in je account
Voer je e-mailadres in
Hulp nodig?

Veelgestelde vragen over levering

Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

We houden je op de hoogte met e-mails over de status van je bestelling vanaf het begint van de productie tot wanneer het wordt opgehaald door de koerier.

Van de koerier ontvang je een track en trace code zodat je je bestelling kan volgen en weet wanneer de koerier bij je langs komt voor de bezorging.

Mijn bestelling is niet geleverd op de opgegeven datum?

Levertijden op de website zijn indicatief en wij kunnen niet aansprakelijk of verantwoordelijk worden gesteld voor veranderingen in de opgegeven tijd. Alle artikelen worden op bestelling gemaakt, en we streven altijd naar de snelste productietijd. 123Jaloezie kan niet financieel verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele vertragingen of uitgaven van vooraf georganiseerde gebeurtenissen als gevolg van een vertraging in de ontvangst van je bestelling.

Waarom wordt mijn bestelling geleverd door verschillende koeriers?

Bestellingen met verschillende producten kunnen bij diverse leveranciers geproduceerd worden. Dat beketent dat je bestelling vanaf verschillende locaties verstuurd worden.

Als dit het geval is ontvang diverse voortgang updates over het productieproces en verwachte levering. Ook ontvang je diverse track en trace codes om je bestelling te kunnen volgen

Met welke vervoerder wordt mijn bestelling geleverd?

We werken samen met verschillende vervoersbedrijven. Pakketten met een maximale lengte van 175 cm worden geleverd door onze partners DPD of TNT. Pakketten langer dan 175 cm worden vervoerd door onze partner NE Distriservice.

Lopende bestellingen

Hoe kan ik het leveringsadres van mijn bestelling wijzigen?

Als je je afleveradres moet wijzigen, informeer dan de klantenservice vóór verzending om vertraging in te voorkomen. Wij kunnen het afleveradres wijzigen als het product nog niet verzonden is. Is het product al verzonden adviseren we om contact op te nemen met de vervoerder.

Wat als ik artikelen in mijn bestelling wil wijzigen of toevoegen?

Aangezien alle bestellingen op maat worden gemaakt, kunnen wij ze niet meer wijzigen of aanpassen als ze eenmaal in het systeem staan.

Wat als ik mijn bestelling wil annuleren?

Aangezien alle bestellingen op maat worden gemaakt, kunnen wij ze niet meer wijzigen of aanpassen als de bestelling is betaald.

Ontbrekende tracking informatie

Soms worden de systemen van onze koerierspartners niet zo snel bijgewerkt als we zouden willen. Wij krijgen de informatie van hen op hetzelfde moment als jou. Neem contact met ons op als je 4 dagen na verzending nog geen trackinglink hebt ontvangen.

Snelle antwoorden

Vervangen of retourneren

Omdat al onze producten op maat worden gemaakt, kunnen ze helaas niet worden geretourneerd. Als je een productie- of maatprobleem hebt met je bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.

Het ontvangen product is beschadigd. Wat moet ik doen?

Alle zendingen zijn verzekerd tijdens het transport. Als er schade is aan de verpakking bij levering, noteer dit dan wanneer u tekent voor de bestelling.

Bij ontvangst van een beschadigde verzending, fotografeer de doos en controleer of de producten beschadigd zijn./p>

Neem dan contact met ons op, doe dit onder vermelding van je bestelnummer. Wij zullen je verzoek beoordelen en nemen contact met je op.

Wij beschadigde bestellingen naar eigen oordeel vervangen of repareren na ontvangst van fotobewijs. In sommige gevallen kunnen we vragen om het product terug te sturen voordat we het beschadigde product vervangen.

De koerier heeft de verkeerde artikelen afgeleverd, wat moet ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice met het bestelnummer op de doos, houd ook jouw bestelnummer bij de hand om ons te helpen dit zo snel mogelijk op te lossen.

Een vermist pakket vinden dat als afgeleverd staat aangegeven

Als je pakket wordt aangegeven als "afgeleverd" maar het is niet in je bezit, neem dan in eerste instantie contact op met de vervoerder. Zorg ervoor dat je je trackingnummer of het nummer van de leveringsbevestiging bij de hand hebt, zodat zij je pakket kunnen vinden.

Aflevering niet gelukt

Koeriers proberen je bestelling meerdere keren af te leveren voordat ze deze terugsturen.

Als je aflevermoment niet is gelukt zal de koerier een nieuw moment inplannen. Voor vragen kan je ook contact opnemen met onze klantenservice.

Nog steeds vragen?

Chat online met ons

Contact ons

31 970 102 58570

[email protected]

Doordeweeks geopend van 9:00 - 17:00

Monster toegevoegd aan winkelwagen