Levering

Hier vind je alle informatie over de levering van je bestelling. Staat je vraag en antwoord hier niet bij? Stel je vraag dan via de Livechat, mail of telefonisch.

Bezorging
Met welke vervoerder wordt mijn bestelling geleverd?
We werken samen met verschillende vervoersbedrijven. Pakketten met een maximale lengte van 175 cm worden geleverd door onze partners DPD of TNT. Pakketten langer dan 175 cm worden vervoerd door onze partner NE Distriservice.
Kan ik mijn bestelling online volgen?
Via track & trace volg je eenvoudig je bestelling. Voer je barcode en postcode in en je weet direct waar je zending is.
Welke retourmogelijkheden heb ik?
We vinden het erg jammer als je niet tevreden bent met jouw bestelling. Neem contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Je ontvangt van ons een e-mail zodra je order de fabriek in het buitenland heeft verlaten. Nadat je order in Nederland is aangekomen en is overgedragen aan één van onze bezorgpartners, ontvang je een Track & Trace code. Met deze code kun je je bestelling volgen. Onze standaard levertijd is 7 - 11 werkdagen. Wanneer een product een langere levertijd heeft, wordt dit al in de webshop aangegeven. Je kunt er in ieder geval van uitgaan dat wij er alles aan doen om je bestelling zo spoedig als mogelijk bij je te leveren. 
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland en België leveren wij gratis.
Kan ik zelf een aflevermoment kiezen?
Op dit moment is dit helaas nog niet mogelijk. Zodra wij je bestelling gereed hebben, ontvang je van de vervoerder binnen enkele werkdagen informatie over het precieze aflevermoment. Ben je niet thuis tijdens het geplande aflevermoment,dan zal de vervoeder proberen je bestelling bij je buren af te leveren. Wanneer dit geen mogelijkheid is, dan zal je bestelling opnieuw meegaan in de planning en op een ander moment nogmaals bij je worden aangeboden.
Monster toegevoegd aan winkelwagen