Shop nu, betaal later

0% Interest Blinds.
No Fees.
Met onze betaalpartner Klarna is het mogelijk om je raamdecoratie achteraf te betalen of in termijnen. Zonder rente en extra kosten.
How to pay image
Kies hoe je wilt betalen.
Kies hoe je wilt betalen
Betaal later.
Bestel nu, betaal achteraf. Met Klarna kun je 30 dagen na levering betalen. Kies zelf wanneer je binnen die 30 dagen betaalt, of dat nou per dag, per week is of in één keer aan het einde van de termijn.
Spreid de betaling.
Spreid de kosten van jouw fantastische raamdecoratie over drie gelijke betalingen. Zonder rente en extra kosten.
Betaal vandaag.
Geen interesse in gespreid betalen? Reken dan meteen het volledige bedrag af in onze webshop.
Hoe werkt het?
Swipe
1
Selecteer hoe je wilt betalen
Betaal tot en met 30 dagen na levering of in 3 termijnen zonder rente.
2
Klarna controleert de bestel- en bezorginformatie
Wij doen een uitgebreide geschiktheids- en kredietcheck uit, dit zal geen invloed hebben op je kredietscore.
3
Geniet van je nieuwe raamdecoratie!
Na een positieve check beginnen we meteen met de productie van jouw nieuwe raamdecoratie en heb je deze snel in huis!

Gespreid betalen zonder rente op onderstaande producten!

Gratis monsters
Wij bieden niet alleen de mogelijkheid om achteraf te betalen, maar je hebt jouw aangevraagde monsters ook de volgende dag in huis. Vraag een gratis monster aan en bekijk op je gemak de verschillende stijlen en kleuren!
Achteraf betalen, zonder rente
Ja, dat lees je goed. Kies je voor achteraf betalen, dan zal dit volledig rentevrij zijn en zonder bijkomende kosten.
Voorbeeld achteraf betalen
Totaalbedrag €180,-
Bezorging Gratis
Eerste betaling €60
Termijn 30 dagen
Rente 0%
Betaling x 2 15 Dagen - €60,-
30 Dagen - €60,-
Totale betaling €180,-
Extra kosten €0,-
Sample sliced payment
FAQs
Hoe kan ik bestellen?
Je kunt eenvoudig een order plaatsen dankzij ons gemakkelijke bestelproces. Deze begeleidt je stap voor stap en vertelt je duidelijk wat je dient in te voeren. Twijfel je nog ergens over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via [email protected] of vul ons contactformulier in op de website.
Ik heb nog geen update over mijn bestelling ontvangen?
Je ontvangt een e-mail van ons wanneer de status van jouw bestelling wijzigt. In sommige gevallen kan het een aantal werkdagen duren voordat je een update van ons ontvangt. Heb je in de tussentijd toch een vraag over jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]. Vermeld altijd het bestelnummer, zodat we je makkelijker kunnen helpen.
Wat is de levertijd?
Onze standaard levertijd bedraagt 7 - 11 werkdagen. Wanneer een product een langere levertijd heeft, dan wordt dit bij het product aangegeven. In sommige gevallen komt het voor dat wij helaas iets langer nodig hebben om jouw bestelling te produceren. Mocht dit het geval zijn, dan word je hiervan op de hoogte gebracht.
Kan mijn geleverde en bestaande raambekleding worden aangepast?
De hoogtemaat kan in vele gevallen achteraf worden aangepast. Echter kunnen wij de aanpassingen alleen binnen 3 maanden na levering voor je uitvoeren. Neem contact op met onze klantenservice via [email protected] of vul ons contactformulier in. Helaas nemen wij geen aanvragen in behandeling om de breedte van de jaloezieën aan te passen.
Mijn bestelde raambekleding is beschadigd of defect
Vul ons contactformulier in of stuur de melding van het defect per e-mail naar [email protected] binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Vermeld bij je bericht het bestelnummer, de naam van het product, de omschrijving van het defect en voeg foto’s of video toe, zodat wij een onderzoek kunnen starten. Omdat het 100% maatwerk raambekleding betreft en deze speciaal voor je is gemaakt, kan het voorkomen dat wij de raambekleding retour nodig hebben om dit defect te kunnen herstellen. In het aanbieden van een oplossing zullen wij altijd rekening houden met de kwaliteit en de snelheid van een passende oplossing. Wij zullen dit in de meeste gevallen je hiervan per e-mail informeren. Indien nodig nemen wij telefonisch contact met je op.
Kan ik zelf een aflevermoment kiezen?
Op dit moment is dit helaas nog niet mogelijk. Zodra wij je bestelling gereed hebben, ontvang je van de vervoerder binnen enkele werkdagen informatie over het precieze aflevermoment. Ben je niet thuis tijdens het geplande aflevermoment,dan zal de vervoeder proberen je bestelling bij je buren af te leveren. Wanneer dit geen mogelijkheid is, dan zal je bestelling opnieuw meegaan in de planning en op een ander moment nogmaals bij je worden aangeboden.
Mijn product is tijdens het transport beschadigd, wat moet ik doen?
Neem binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling contact met ons op per e-mail. Vermeld hierin het bestelnummer en stuur een aantal duidelijke foto’s van de schade mee waaruit blijkt dat jouw bestelling beschadigd is aangekomen. Uiteraard zullen wij na ontvangst van jouw melding, zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Kan ik mijn bestelling annuleren of retourneren?

Het is helaas niet mogelijk je bestelling te annuleren of te retourneren. Retourneren van de bestelling is niet mogelijk. Wij leveren namelijk enkel 100% maatwerk raambekleding.

Heb je een product op maat laten maken, maar wil je deze toch retourneren? Dan geldt er een beperkt retourrecht. Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn:

1. Volgens specificaties van de Consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de Consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn (ook wel maatwerk genoemd).

2. Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten. Producten die op maat zijn gemaakt of door jezelf zijn ingekort, kunnen alleen worden geretourneerd indien er sprake is van materiaal- en/of fabricagefouten en/of schade ontstaan tijdens het transport. Is hier sprake van?

Dan geldt de normale garantie. Je hebt dan recht op gratis herstel van het product dan wel de levering van een vervangend product.

Wat is de garantietermijn?

De garantie op onze producten is altijd 24 maanden, tenzij anders wordt aangegeven op de productinformatie op onze website.

Kan ik na het plaatsen van een bestelling nog een wijziging doorgeven?
Je kunt binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling nog een wijziging doorgeven onder vermelding van je bestelnummer via [email protected] of door ons contactformulier in te vullen. Bij producten met een zeer korte levertijd kan het voorkomen dat je bestelling bijna direct in productie wordt genomen. In deze gevallen kan het voorkomen dat een wijziging doorvoeren helaas niet meer mogelijk is. We raden je aan om eerst de bestelling goed te controleren voor dat je je bestelling plaatst.
Kan ik monsters bij jullie aanvragen?
Via onze website kun je inderdaad gratis kleurstalen aanvragen. Deze zullen wij nog de zelfde werkdag aan je verzenden. De levertijd hiervoor bedraagt voor Nederland ongeveer 2 werkdagen en voor België 3 á 4 werkdagen.
Waar kan ik zelf een beoordeling achterlaten?
Je kunt een beoordeling plaatsen op https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/123jaloezie-nl/. Alvast bedankt voor je beoordeling.
Bieden jullie een inmeet en montage service aan?
Onze inmeet en montage service wordt alleen uitgevoerd binnen Noord-Holland. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je het contactformulier invullen of je aanvraag per e-mail indienen. Vermeld duidelijk je adresgegevens en het aantal stuks raambekleding dat je wilt laten inmeten of monteren. Je ontvangt van ons een bericht, met daarin de prijsopgave en een voorstel van een datum en tijdstip. Het monteren van raambekleding doen wij alleen als wij de raambekleding ook zelf hebben ingemeten.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland en België leveren wij gratis (voor het toezenden van losse onderdelen berekenen wij in sommige gevallen wel verzendkosten).
Kan ik zelf kiezen hoeveel ladderbanden er in de jaloezie geplaatst worden?
De ladderbanden of koorden in een jaloezie hebben niet alleen een cosmetische, maar hebben een ook een dragende functie. Deze zorgen er namelijk voor dat de lamellen voldoende ondersteund worden. Het is om deze reden niet mogelijk om de jaloezie met minder ladderbanden/koorden uit te voeren. Het verschilt per product hoeveel ladderbanden of koorden er in de jaloezie worden geplaatst. Een extra ladderband toevoegen is wel mogelijk.
Wat is het verschil tussen “in de dag” en “op de dag”?
Wanneer een jaloezie “in de dag” hangt, dan hangt deze opgesloten tussen de muren of kozijnen. De zijkanten zijn hierbij over het algemeen niet zichtbaar. Wanneer een jaloezie “op de dag” hangt, dan hangt deze vrij voor het kozijn, wand of plafond. De zijkanten van de jaloezie zijn hierbij over het algemeen zichtbaar.
Wanneer kies ik voor zijgeleiding?
Je kiest voor zijgeleiding wanneer je de jaloezie ook aan de onderzijde wenst vast te zetten. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn wanneer je de jaloezie op een deur of draai-kiepraam monteert.
Kan ik mijn raambekleding laten uitvoeren met een motor?
Wij kunnen je raambekleding inderdaad laten uitvoeren met een motor. Wij werken enkel met motoren van Somfy en wanneer je de raambekleding bestelt, zal deze werkend worden geleverd (zonder euro stekker). Het is helaas niet mogelijk om je raambekleding achteraf en na ontvangst alsnog te voorzien van motorische bediening.
Zijn de producten ook geschikt voor kunst draai-/kiepramen?
Als je niet wilt boren in kunststof kozijnen en het product tegen het raam aan wilt bevestigen (zodat deze meebeweegt), kun je kiezen voor klemsteunen bij verschillende producten. Je kiest ook voor zijgeleiding, zodat het product mooi tegen het raam blijft hangen. Houd er rekening mee dat het product tussen de klink en het kozijn door past en dat het product de draaicirkel van het raam mogelijk kan beperken.
Kan ik de producten in vochtige ruimtes gebruiken?
Onze producten zijn meestal niet specifiek geschikt voor gebruik in vochtige ruimtes en vallen derhalve onder beperkte garantie op gebruik in deze ruimten. Het gebruik in een vochtige ruimte kan in veel gevallen echter geen kwaad, mits de ruimte goed is geventileerd. Onze PVC jaloezieën zijn wel uitermate geschikt voor gebruik in vochtige ruimtes.
Worden de afdeklat en koordhangers in dezelfde kleur gemaakt als de lamellen?
Nee, deze worden kleurgecoördineerd geleverd.
Worden de zijkanten van de jaloezie ook gekleurd?
De zijden worden bij de jaloezieën na gekleurd, bij lichte kleuren en wit is dit minder dekkend. Bij de Starwood en Sunwood jaloezieën worden de zijkanten niet meegenomen in de kleur.
Wat is het aantal ladderbanden op een houten 50 mm jaloezie?
  • Breedte tot 790 mm = 2 ladderbanden
  • Breedte tussen 800 - 1490 mm = 3 ladderbanden
  • Breedte tussen 1500 - 2090 mm = 4 ladderbanden
  • Breedte tussen 2100 - 2700 mm = 5 ladderbanden
  • Breedte tussen 2710 - 3290 mm = 6 ladderbanden
  • Breedte vanaf 3300 mm = 7 ladderbanden
Hoe hoog wordt het opgetrokken pakket van een jaloezie met ladderband?

Hieronder de formules hoe dit te berekenen.

Houten jaloezieën:

  • 35mm jaloezie / {hoogte} x 0.110 * 1.12 + 50
  • 50mm jaloezie / {hoogte} x 0.082 * 1.12 + 90
  • 65mm jaloezie / {hoogte} x 0.063 * 1.12 + 97

Bamboe jaloezieën:

  • 35mm jaloezie / {hoogte} x 0.084 * 1.12 + 50
  • 50mm jaloezie / {hoogte} x 0.063 * 1.12 + 87
  • 65mm jaloezie / {hoogte} x 0.057 * 1.12 + 94

PVC jaloezieën:

  • 35mm jaloezie / {hoogte} x 0.113 * 1.12 + 50
  • 50mm jaloezie / {hoogte} x 0.069 * 1.12 + 90
  • 65mm jaloezie / {hoogte} x 0.057 * 1.12 + 97

Aluminium jaloezieën:

  • 35mm jaloezie / {hoogte} x 0.033 * 1.12 + 54
  • 50mm jaloezie / {hoogte} x 0.040 * 1.12 + 80

Abachi jaloezieën:

  • 50mm jaloezie / {hoogte} x 0.082 * 1.12 + 90
  • 65mm jaloezie / {hoogte} x 0.063 * 1.12 + 97
Ik krijg mijn opgehangen jaloezie niet naar beneden, hoe kan dit?
De rem dat gemonteerd is in de bovenbak, houdt het pakket lamellen vast. Wanneer je met de ene hand aan de optrekkoorden naar het midden van de jaloezie trekt, en vervolgens met de andere de eerste keer even het pakket lamellen optilt, zal de spanning van de rem gaan en zal de jaloezie naar beneden zakken.
Wat is zijgeleiding?
De meeste jaloezieën kunnen worden uitgerust met zijgeleiding, waardoor de jaloezie op het kozijn kan worden gespannen. Zijgeleiding is met name geschikt voor deur-, kiep- en kantelramen. De geleiding wordt gespannen met een sterke transparante draad en worden vastgezet met beugels.
Is de stof even breed als het systeem?
Nee, de stof is altijd smaller dan de systeem maat. Per kant is dit ongeveer 1.5 cm - 2 cm.
Wat is de kleur van het syteem?
Je kunt de kleur zelf bepalen. Je kan kiezen uit de kleuren wit, ivoor, grijs of zwart.
Wat zijn de afmetingen van de steunen?
  • Tot een breedte van 2200mm is de steun 50 x 65 mm
  • Tot een breedte van 3000mm is de steun 65 x 81 mm
  • Tot een breedte van 4000mm is de steun 82 x 97 mm
Wat houdt een lasnaad in?
Een lasnaad is nodig wanneer er twee delen stof aan elkaar bevestigd worden. Vanaf een breedte van 1600 mm x hoogte 2000 mm bestaat de mogelijkheid dat er bij sommige stoffen een lasnaad nodig is. Deze lasnaad zullen wij altijd zo veel mogelijk uit het zicht verwerken. Het kan wellicht voorkomen dat de lasnaad zichtbaar is, wanneer je het product volledig uitrolt. De lasnaad wordt namelijk altijd zo hoog mogelijk geplaatst. Een lasnaad is daarbij altijd horizontaal en nooit verticaal. Wanneer de hoogte van het doek kleiner is dan de maximale stofbreedte, wordt het doek altijd gedraaid en kan het doek geleverd worden zonder lasnaad.
Kunnen de vouwgordijnen gereinigd worden?
Onze vouwgordijnen zijn uitermate geschikt om met de machine gewassen te worden, op 30C. De bevestiging van de stof op de bovenbak gaat door middel van klittenband, wat het verwijderen makkelijk maakt.
Hoe zit het met de kans op verkleuring van de stoffen?
Onder invloed van UV zal uiteindelijk alles (iets) verkleuren, ook meubels of houten vloeren ontkomen hier niet aan. Bij donkere kleuren is de kans op verkleuring aanzienlijk groter dan bij lichte kleuren.
Is het moeilijk zelf in te meten en te monteren?
Onze producten zijn uitermate geschikt om zelf te monteren en in te meten. Volg de stappen die beschreven staan in de meetinstructies en de montagehandleidingen.
Als ik vouwgordijnen naast elkaar monteer, lopen de baleinen dan automatisch door?
Dit is niet automatisch het geval. Het is wel mogelijk op aanvraag. Bij het uitlijnen van vouwgordijnen kan er een verschil zitten in de uitlijning. Als er meerdere vouwgordijnen naast elkaar komen te hangen en je wilt dat de baleinen doorlopen, dan dien je na het plaatsten van jouw bestelling dit apart te vermelden met het bestelnummer via [email protected].
Over Klarna
Swipe
Beoordeel jouw laatste aankopen en betaal in de Klarna app of online op onze webhop
Download the Klarna App
Log in: Klarna Login
Chat met customer service: Klarna Customer Service
Klarna voert een dubbele check uit op je bestelling en bezorgdetails
Bij Klarna ben je altijd gedekt door Klarna's Kopersbeschermingsbeleid. Moderne security maatregelen beschermen jouw gegevens om ongeautoriseerde aankopen te voorkomen.
Verantwoord besteden
Als je meer leent dan je je kunt veroorloven, dan kan dit ernstige gevolgen hebben voor jouw financiële status. Je kunt met Klarna bestellen als je 18 jaar of ouder bent, afhankelijk van de kredietwaardigheid. De algemene voorwaarden zijn van toepassing.
Monster toegevoegd aan winkelwagen