Zaterdag levering Laagste prijs van NL & BE Gratis monsters Gratis verzending Levertijd 8-11 werkdagen! 2 jaar garantie

Algemene vragen.

Waar kan ik de producten zien alvorens ik een aankoop doe?
123jaloezie.nl heeft een showroom nabij Alkmaar waar u al onze producten kunt zien, we zijn op afspraak geopend. Neemt u gerust via de mail of telefoon contact met ons op om een afspraak te maken. Ook kunt u gratis monsters aanvragen van ons volledige assortiment, zodat u een goed beeld van onze producten krijgt


Hoe komt het dat u zoveel goedkoper bent dan andere aanbieders?
Doordat wij een grote speler in de markt zijn kunnen we goede prijsafspraken maken met onze leveranciers, dit voordeel geven we door aan u, de consument.


Kan ik mijn bestelde producten terugsturen na ontvangst? (Herroepingsrecht)
Nee dat is niet mogelijk. Doordat 123jaloezie.nl alleen maatwerk producten levert kunnen deze niet terug gestuurd worden.


Ik heb een klacht over een product, waar kan ik deze klacht heen sturen?
Het kan een keer gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is met uw bestelde product. Natuurlijk doen wij er alles aan dit op een zo net mogelijke manier op te lossen. U kunt uw klacht op de volgende manier kenbaar maken. U kunt via het contact formulier uw klacht kenbaar maken. Een klacht over een product, dienst of de service van 123jaloezie.nl kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk (http://keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht).


Hoe zit het met de kwaliteit van jullie producten?
We staan achter ons product en geven daarom 24 maanden garantie op alle producten. De onderdelen die wij gebruiken zijn dezelfde als die van de bekende (dure) merken. Onze slogan is dan ook: "Kwaliteit hoeft niet duur te zijn!".


Heeft u nog andere producten of maten die niet in de website staan?
Als het product dat u zoekt niet in de shop verkrijgbaar is neem dan gerust even contact met ons op. Misschien kunnen we toch iets voor u betekenen


Wat is de levertijd van uw producten?
De standaard levertijd is maximaal 12 werkdagen voor alle producten, tenzij anders vermeld bij het plaatsen van uw order. Indien een levertijd afwijkt van de levertijd vermeld in de order ontvangt u binnen enkele werkdagen na order bericht


Welke betaalmogelijkheden zijn er?
De betaalmogelijkheden zijn Ideal, Creditcard, Overboeking, Mistercash en ook is het mogelijk om bestellingen achteraf te betalen via Billink. Het maximumbedrag hierbij is € 250,-. Onder rembours betalen is ook mogelijk, de toeslag hiervoor is 5%. Er dient vooraf een aanbetaling van 30% te worden voldaan, het restantbedrag kan contant aan onze koerier worden voldaan bij aflevering.


Zijn er meet- en montagehandleidingen?
Al onze producten zijn uitstekend geschikt voor zelfmontage. Er wordt een duidelijke montagehandleiding ter beschikking gesteld bij de levering van uw bestelling. Ook in onze webshop zijn de meet en montagehandleidingen terug te vinden


Kunt u ook meet- en montage service verlenen?
Wij verlenen op dit moment meet- of montageservice in de provincie Noord-Holland, hier zijn echter wel kosten aan verbonden, vraag naar de voorwaarden. Op onze site treft u ook een duidelijke meethulp en montagehulp per product aan. Het is daarnaast mogelijk uitgebreid advies te krijgen van onze deskundige medewerkers. Bij twijfel: neem gerust contact met ons op: 0226-701115.


Is er een spoedlevering mogelijk?
Bij sommige producten is dit mogelijk, hiervoor geldt wel een toeslag van 10%, met een minimum van € 50,-. De levertijd zal met ongeveer 3 dagen teruggebracht kunnen worden. We moeten uw bestelling voorrang geven in productie, wat kosten met zich meebrengt. Vraag naar de mogelijkheden.


Wat is de garantie op de producten?
De garantie op onze producten is altijd 24 maanden


Levert u ook in België?
Jazeker, we levering ook kosteloos naar België. Onze Belgische klanten kunnen ook bijvoorbeeld met Mistercash betalen. Voor zakelijke Belgische klanten kunnen wij een factuur met btw verlegd maken.


Kunt u aangeven op welke dag de bestelling wordt geleverd?
Ja. Indien de order gereed is, wordt deze direct door één van onze vervoerders opgehaald. U ontvangt voorafgaand aan levering bericht van 123jaloezie.nl met een verwachte leverdag. Onze vervoerder laat een bericht achter indien zij u niet op het afleveradres aantreffen. U kunt dan even afstemmen over levering.


Wat moet ik doen als er iets niet goed is met de producten?
123jaloezie.nl heeft een uitstekende kwaliteit, duidelijke garantiebepaling en vergaande service. Indien u klachten of opmerkingen heeft verzoeken wij u contact op te nemen.


Mijn producten blijken beschadigd te zijn nadat ik de verpakking heb opengemaakt, wat moet ik doen?
Neem direct contact met ons op via mail en voeg een aantal foto's van de beschadiging en verpakking toe. We zullen binnen 2 werkdagen met een passende oplossing komen.