LAAGSTE PRIJS VAN NL & BE GRATIS MONSTERS GRATIS VERZENDING LEVERTIJD 7-11 WERKDAGEN! 100% MAATWERK ACHTERAF BETALEN Gratis Monsters

Algemene vragen

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt eenvoudig een order plaatsen dankzij ons gemakkelijke bestelproces. Deze begeleidt je stap voor stap en vertelt je duidelijk wat je dient in te voeren. Twijfelt je nog ergens over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via [email protected] of door ons contactformulier In te vullen op de website. Wij nemen helaas geen bestellingen aan via de telefoon of e-mail.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen door middel van: iDEAL (gratis), Afterpay.nl, Apple Pay, Paypal, Overboeking.nl, Creditcard en Bancontact (België).

Ik heb geen update over mijn bestelling ontvangen. Wat kan ik doen?

Je ontvangt pas een status update wanneer de status van uw bestelling wijzigt. In sommige gevallen kan het een aantal werkdagen duren voordat je een update van ons ontvangt. Wanneer je hier toch een vraag over hebt dan kun je ons een e-mail toezenden of telefonisch contact met ons opnemen. Houdt hierbij altijd uw bestelnummer gereed.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij maken gebruik van verschillende vervoersbedrijven. Voor pakketten met een breedte maat tot maximaal 175cm gebruiken wij vervoerder DPD of TNT. Voor pakketten met grotere afmetingen maken wij gebruik van vervoerder NE Distirservice. NE Distriservice levert van dinsdag t/m vrijdag. DPD/TNT levert bestellingen van maandag t/m zaterdag.

Kan ik zelf een aflevermoment kiezen?

Op dit moment is dit helaas nog niet mogelijk. Zodra wij je bestelling gereed hebben, ontvang je van de vervoerder binnen enkele werkdagen informatie over het precieze aflevermoment. Wanneer je niet thuis bent tijdens het geplande aflevermoment. Dan zal de vervoeder proberen deze bij je buren af te leveren. Wanneer dit geen mogelijkheid is zal deze opnieuw meegaan in de planning en op een ander moment nogmaals bij je worden aangeboden.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is geraakt gedurende de levering/transport?

Graag ontvangen wij hierover binnen 14 dagen na levering bericht van je. U kunt ons een e-mail toezenden met hierin uw bestelnummer en een aantal duidelijke foto’s van de schade die u heeft aangetroffen. Ook ontvangen wij graag een foto’s of videos waarop de schade aan de verpakking te zien is. Uiteraard zullen wij na ontvangst van je e-mail, zo spoedig als mogelijk is contact met je opnemen en samen met je kijken naar een passende oplossing hierin.

Kan ik mijn bestelling annuleren of retourneren?

Het is helaas niet mogelijk je bestelling te annuleren of te retourneren. Retourneren van de bestelling is niet mogelijk. Wij leveren namelijk enkel maatwerk raambekleding.
Heb je een product op maat laten maken, maar wil je deze toch retourneren? Dan geldt er een beperkt retourrecht. Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn:
1. Volgens specificaties van de Consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de Consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn (ook wel maatwerk genoemd).

2. Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten. Producten die op maat zijn gemaakt of door jezelf zijn ingekort, kunnen alleen worden geretourneerd indien er sprake is van materiaal- en/of fabricagefouten en/of schade ontstaan tijdens het transport. Is hier sprake van?

Dan geldt de normale garantie. Je hebt dan recht op gratis herstel van het product dan wel de levering van een vervangend product.
Wat is de garantietermijn?

De garantie op onze producten is altijd 24 maanden, tenzij anders wordt aangegeven op de productinformatie op onze website.

Waar vind ik de afmetingen van de bovenbak?

Per jaloezie verschilt de afmeting van de bovenbak. Deze afmetingen treft u op de pagina van de gewenste jaloezieën. Bij de afbeelding staat een maattekening afgebeeld.

Kan ik zelf kiezen hoeveel ladderbanden er in de jaloezie geplaatst worden?

De ladderbanden of koorden in een jaloezie zijn niet alleen cosmetische maar hebben een ook een dragende functie. Deze zorgen er namelijk voor dat de lamellen voldoende ondersteund worden. Het is om deze reden niet mogelijk om de jaloezie met minder ladderbanden/koorden uit te voeren. Het verschilt per product hoeveel ladderbanden of koorden er in de jaloezie worden geplaatst. Een extra ladderband toevoegen is wel mogelijk.

Wil je een extra ladderband toevoegen aan een jaloezie?

Bij sommige producten is dit mogelijk. Wij ontvangen dan graag een e-mail [email protected] of contactformulier met hierin je bestelnummer en de gegevens van de betreffende jaloezie. Na ontvangst van de juiste gegevens zullen wij dit in je bestelling aanpassen en u een aparte betaallink toezenden om deze extra kosten hiervoor á € 8,50 per jaloezie aan ons te voldoen. Daarna zullen wij altijd bevestigen middels een e-mail dat wij dit voor je hebben aangepast.

Wat is het verschil tussen de verschillende montage steunen?

De meest gekozen montage steunen zijn de universele en de plafondsteun. De universele steun kan zowel aan het plafond als op de wand gemonteerd worden. De plafond steun kan enkel aan de bovenzijde van de jaloezie worden geplaatst en hiermee enkel aan het plafond of de bovenkant van het kozijn worden gemonteerd. De 12mm en 19mm steunen zijn afstand steunen. Hiermee kun je de jaloezie verder van het raam of de wand afhangen. Hiermee komt de jaloezie meer naar u toe te hangen.
Klemsteunen zijn enkel geschikt voor op een kunststof draai-kiepraam. Deze steun wordt ook alleen bij de 25mm en 35mm jaloezieën aangeboden. Voor op een vast kunststof raam hebben wij geen speciale montage steunen.

Wat is de levertijd?

Onze standaard levertijd bedraag 7 - 11 werkdagen. Wanneer een product een langere levertijd heeft wordt dit bij het product zelf aangeven. In sommige gevallen komt het voor dat wij helaas iets langer nodig hebben om je bestelling te produceren. Mocht dit het geval zijn houden wij je hiervan op de hoogte. Je kunt er in ieder geval van uitgaan dat wij er alles aan doen om je bestelling zo spoedig als mogelijk is bij je te leveren.

Wat is het verschil tussen “in de dag” en “op de dag”?

Wanneer een jaloezie “in de dag” hangt, dan hangt deze opgesloten tussen de muren of kozijnen. De zijkanten zijn hierbij over het algemeen niet zichtbaar.
Wanneer een jaloezie “op de dag” hangt, dan hangt deze vrij voor het kozijn, wand of plafond. De zijkanten van de jaloezie zijn hierbij over het algemeen zichtbaar. Deze zijkanten worden ook meegeverfd.

Kan de plint inzagen ook voor een deur of raam klinkt?

De plint inzagen is enkel geschikt voor een vloerplint of wanneer u de jaloezie in de keuken hangt en het tegelwerk tot halverwege oploopt. Deze kan ook alleen aan de onderzijde worden uitgevoerd. Het is niet mogelijk een inzaging uit te voeren voor bijvoorbeeld een deur of raam klink.

Wanneer kies ik voor zijgeleiding?

U kiest voor zijgeleiding wanneer u de jaloezie ook aan de onderzijde wenst vast te zetten. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn wanneer u de jaloezie op een deur of draai-kiepraam monteert.

Hoe meld ik een klacht?

Wanneer je een defect of beschadiging aan je raambekleding hebt. Dan kun je via ons contact formulier of door middel van een e-mail naar [email protected] ons hiervan op de hoogte brengen. Graag ontvangen wij deze klacht of opmerking binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Geef hierbij je bestelnummer op en een omschrijving van het product, omschrijving van de klacht en foto’s of video van de klacht naar ons toe.
Uiteraard zullen wij daarna je klacht met aandacht bekijken. Daarna zullen wij uiteraard met je gaan meekijken en denken in een passende oplossing. Omdat het maatwerk raambekleding betreft en deze speciaal voor je is gemaakt. Kan het voorkomen dat wij de raambekleding retour nodig hebben om dit defect voor u te gaan herstellen. In het aanbieden van een oplossing zullen wij altijd rekening houden met de kwaliteit en de snelheid van een passende oplossing. Wij zullen dit in de meeste gevallen per e-mail met je communiceren. Indien nodig nemen wij telefonisch contact met je op.

Kan mijn geleverde en bestaande raambekleding worden aangepast?

Doorgaans is dit helaas niet meer mogelijk.
Bij de meeste bouwmarkten kan je een knipschaar kopen voor 16/25 mm jaloezieën. Hiermee kan je de lamel gemakkelijk zelf afknippen/inkorten. Voor de 35/50mm aluminum jaloezieën is helaas geen knipschaar beschikbaar. Het inkorten van aluminium jaloezieën kan helaas niet door ons worden uitgevoerd.
De hoogte maat kan in vele gevallen ook worden aangepast achteraf. Wanneer je hier vragen over hebt dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] of door ons contactformulier. Deze wijzigingen zijn tot maximaal 3 maanden nalevering voor je uit te voeren. Na deze periode van 3 maanden kunnen wij je raambekleding helaas niet meer aanpassen.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland en België leveren wij gratis. (voor het toezenden van losse onderdelen berekenen wij in sommige gevallen wel verzendkosten).

Kan ik mijn raambekleding laten uitvoeren met een motor?

Wij kunnen je raambekleding inderdaad laten uitvoeren met een motor. Wij werken enkel met motoren van Somfy en wanneer je de raambekleding besteld zal deze werkend worden geleverd (zonder euro stekker). Wanneer je hier meer informatie over wilt ontvangen, dan kun je ons een e-mail toezenden en zal onze klantenservice u verder informeren.
Het is helaas niet mogelijk om je raambekleding achteraf en na ontvangst alsnog te voorzien van motorische bediening.

Waar kan ik zelf een beoordeling achterlaten?

U kunt een beoordeling plaatsen op https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/123jaloezie-nl/. Alvast bedankt voor uw beoordeling.

Bestelling niet volledig? Of een combi order.

Wanneer je verschillende producten bij ons besteld dan kan het voorkomen dat je bestellingen in delen wordt geleverd. Rolgordijnen worden bijvoorbeeld op een andere locatie geproduceerd en doordat deze over het algemeen een kortere productie tijd hebben wordt deze in sommige gevallen al eerder aan je verzonden.

Bieden jullie een inmeet een montage service aan?

Binnen de provincie Noord-Holland beschikken wij over een betaalde inmeet en montage service. Wil je hier meer informatie over ontvangen?

Stuur ons dan een bericht naar onze klantenservice via [email protected] of door ons contactformulier
Geef hierbij gelijk je complete adres gegevens op en het aantal stuks raambekleding wat je wilt laten inmeten of monteren. Zo kunnen wij je direct een prijsopgave toezenden en een voorstel doen voor een datum dat wij bij je langs kunnen komen.
Het monteren van raambekleding doen wij alleen als wij de raambekleding ook zelf hebben ingemeten.

Kan ik kleurstalen bij jullie aanvragen?

Via onze website kun je inderdaad gratis kleurstalen aanvragen. Deze zullen wij nog de zelfde werkdag aan je verzenden. De levertijd hiervoor bedraagt voor Nederland ongeveer 2 werkdagen en voor België 3 á 4 werkdagen.

Kan ik na het plaatsen van een bestelling nog een wijziging doorgeven?

Meestal kan er binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling nog een wijziging worden doorgeven. Je kan een wijziging doorgeven door een bericht te sturen naar onze klantenservice via [email protected] of door ons contactformulier in te vullen. Geeft hierbij ook altijd uw bestelnummer op.
Bij producten met een zeer korte levertijd kan het voorkomen dat je bestelling bijna direct in productie genomen wordt. In deze gevallen kan het voorkomen dat een wijziging doorvoeren helaas niet meer mogelijk is. Controleer hierom altijd goed je bestelling voordat je deze plaatst en betaald.

Hoe komt het dat jullie zoveel goedkoper zijn dan andere aanbieders?

Doordat wij een grote speler in de markt zijn kunnen wij goed prijsafspraken maken met onze leveranciers, dit voordeel geven wij door aan onze klanten.

Is er een spoedlevering mogelijk?

Bij de meeste producten is dit mogelijk, hiervoor geldt wel een toeslag. De levertijd zal met ongeveer 3 werkdagen teruggebracht kunnen worden. Wij moeten je bestelling voorrang geven in productie, wat kosten met zich meebrengt. De optie spoedlevering wordt aangeboden in het afreken proces.
Het kan voorkomen dat in drukke periodes deze opties niet beschikbaar is.

Leveren jullie ook in België?

Jazeker, wij leveren ook kosteloos naar België. Zakelijk Belgische klanten kunnen een bestelling plaatsen waarbij de btw verlegd wordt. Hiervoor dien je als Belgische klant eerst een account aan te maken. Daarna kunt u ons een e-mail of contactformulier toezenden met het verzoek je account aan te passen. Graag hier gelijk je btw nummer bij te vermelden. Zodra je account is aangepast zullen wij je hierover informeren en kun je de bestelling plaatsen zonder btw.

Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?

Dat is helaas niet meer mogelijk.
Je kunt de bestelling afhalen bij ons magazijn in Broek op Langedijk aan de Dulleweg 4.

Komen jullie producten ook uit China?

Nee, al onze producten zijn van Hollandse of Duitse makelij. Hierom kunnen wij een zeer snelle levertijd aanbieden.

Kunnen de sponsgaten ook worden meegeverfd?

Dit is helaas niet mogelijk. Wanneer de optrekkoorden hier langs zouden schuren tijdens het optrekken van de raambekleding. Dan zou hiervan direct de verf weer beschadigen.

Hoe voorkom ik een thermische glasbreuk?

Een thermische breuk in HR++ glas ontstaat door temperatuurverschillen in het glasoppervlak. Als er een temperatuurverschil is van meer dan 30 graden Celsius kan de ruit breken. Dit is te herkennen aan één breuklijn die loodrecht vanuit de rand van het glas begint en daarna in een grillige vorm verder loopt. Een thermische breuk kan ontstaan door de verkeerde keuze raambekleding.
Het is onder andere belangrijk om er goed op te letten of de raambekleding niet te dicht op het raam zit. Hierdoor is de kans namelijk groter dat er een thermische breuk ontstaat, omdat de warmte moeilijker weg kan. Het is dus verstandig om de raambekleding op enige afstand van het HR++ glas te plaatsen. Dit kun je doen door raambekleding op de dag te monteren in plaats van in de dag. Hierdoor zit er genoeg afstand tussen het glas en de raambekleding.
Ook donkere raambekleding kan de oorzaak zijn van een thermische breuk. Donkere kleuren als zwart en bruin houden namelijk meer warmte vast, omdat donkere kleuren absorberend werken. De warmte kan door het glas ook moeilijk weg, waardoor de kans op een thermische breuk groot is. Het is daarom verstandig om lichte kleuren te kiezen als je raambekleding zoekt voor HR++ glas. Lichte kleuren als wit en beige weerkaatsen namelijk zonlicht, waardoor zij minder warmte vasthouden.
Zoals al eerder aangegeven is het bij HR++ glas vooral aan te raden om je raambekleding zoveel mogelijk op de dag (dat wil zeggen: op het kozijn) in plaats van in de dag te monteren. Op de dag monteren is mogelijk met al onze raambekleding, behalve bij dakramen (hierbij zit de raambekleding standaard in de dag gemonteerd).

Veel online aanbieders van jaloezieën vermaken standaard maten naar de gewenste maat. Doen jullie dit ook?

De producten die wij aanbieden zijn 100% maatwerk. Onze Sunwood en Starwood jaloezieën verschillen qua productieproces wel van onze standaard collectie, omdat we bij deze jaloezieën de raambekleding aan twee kanten inkorten waardoor maatwerk tot max. 2400mm breed mogelijk is

Kan ik met mijn bedrijf in België een bestelling plaatsen waarbij de b.t.w. verlegt wordt?

Dat kan. Wanneer je een account aanmaakt en ons even contact over deze vraag, zullen wij uw account zo aanpassen dat de b.t.w. automatisch verlegt wordt.

We hebben draai-kiep ramen van kunststof, zijn hier ook producten voor geschikt?

Jazeker, als je niet wilt boren in het kunststof en het product tegen het raam aan wilt bevestigen (zodat deze meebeweegt) kun je kiezen voor klemsteunen. Je kiest ook voor zijgeleiding zodat het product mooi tegen het raam blijft hangen. Let je wel op dat het product tussen de klink en het kozijn door past, en dat het product de draaicirkel van het raam mogelijk kan beperken.

Zijn afwijkingen in de maat mogelijk?


Onze raambekleding wordt met de grootste zorg op maat gemaakt. Toch is geringe afwijking ten opzichte van de bestelmaat mogelijk. Bij levering van de raambekleding gelden de volgende toleranties:
Jaloezieën; 5mm in de breedte en 5mm in de hoogte.
Vouwgordijnen; 0.5% per meter in de breedte en 0.9% in de hoogte
Overige raambekleding; 0.3% per meter in de breedte en 0.3% in de hoogte

chatten